Vispārīgie noteikumi

Interneta veikala lietošanas un pirkuma noteikumi

VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI 

1. “PackForce Latvia” SIA, reģistrācijas numurs 50203144271, (turpmāk – PackForce Latvia) Interneta veikala lietošanas un pirkuma noteikumi (turpmāk – noteikumi) attiecas uz visām personām (turpmāk – pircējs), kas iegādājas preces vai pasūta pakalpojumus PackForce Latvia e-veikalā (turpmāk – e-veikals).

2. PackForce Latvia ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt vai papildināt noteikumus un cenu sarakstu. Par jebkuriem grozījumiem un papildinājumiem tiks paziņots tīmekļa vietnē  www.packforce.lv 

3. Visi personas dati, kas tiks izpausti, apmeklējot PackForce Latvia e-veikalu un tajā iepērkoties, būs konfidenciāli. Līdz ar informācijas nodošanu e-veikalam PackForce Latvia tiek piešķirtas tiesības ievākt un apstrādāt pircēja personas datus (uzņēmuma nosaukumu, vārdu, tālruņa numuru, piegādes un/vai juridisko adresi, e-pasta adresi u.c.) un nodot tos par piegādi atbildīgajai personai. Šifrēts datu pārsūtīšanas kanāls ar banku garantē pircēja personas datu un bankas rekvizītu drošību. PackForce Latvia tiem nevar piekļūt.

4. PackForce Latvia ir tiesības izmantot pircēja e-pasta adresi, lai uz to sūtītu reklāmas un informāciju par savām precēm un pakalpojumiem, ja pircējs ir sniedzis piekrišanu, ievadot savu e-pasta adresi PackForce Latvia tīmekļa vietnē un pievienojoties tiešā pasta saņēmēju sarakstam.

5. Pircējam jebkurā laikā ir tiesības atteikties no reklāmas un informācijas saņemšanas, nosūtot attiecīgu paziņojumu uz PackForce Latvia e-pasta adresi  eshop@packforce.lv  vai sekojot norādījumiem informatīvajā e-pasta vēstulē.

6. Papildus minētajiem noteikumiem visas tiesiskās attiecības, kas saistītas ar pircēja, kas uzskatāms par patērētāju (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (turpmāk – PTAL), iepirkšanos e-veikalā regulē PTAL un citi Latvijas Republikā piemērojamie normatīvie akti.

IEPIRKŠANĀS E-VEIKALĀ 

7. Pircējs pievieno vēlamās preces pirkumu grozam.

8. Pircējs spiež pogu “Noformēt pirkumu”, lai iesniegtu pasūtījumu, vai “Skatīt un papildināt iepirkumu grozu”, lai parādītos pirkumu groza saturs.

9. Pircējam jāpārbauda pirkumu grozam pievienotās preces un to daudzums. Kad pirkumu groza saturs ir pārbaudīts, pircējs spiež pogu “Norēķināties”.

10. Reģistrēšanās e-veikalā nav obligāta – pasūtījumus var iesniegt gan reģistrēti, gan nereģistrēti lietotāji. Iepērkoties e-veikalā, reģistrētiem lietotājiem, kas pieslēgušies savam kontam, ir iespēja saņemt priekšrocības atbilstoši aktuālajām akcijām un/vai biznesa klientiem noteiktajām cenām.

11. Pircējam rūpīgi jāaizpilda kontaktinformācijas un piegādes informācijas lauki, jo precīzi un pareizi dati garantēs ātru piegādi bez kavēšanās, kā arī iespējamo sūdzību ātrāku risināšanu.

12. Pircējs izvēlas preču piegādes veidu, maksājot par piegādi atbilstoši attiecīgā pakalpojuma sniedzēja noteiktajam izcenojumam. PackForce Latvia piedāvā šādus piegādes veidus:

- pircējs pasūta preces uz Omniva preču piegādes termināli vai pasta nodaļu;

- pircējs pasūta preces uz DPD Pickup punktu;

- nopirktās preces tiek piegādātas ar kurjeru pircēja izvēlētā adresē.

13. Vairāk informācijas par transportēšanas iespējām un cenām skatīt tīmekļa vietnē  https://www.packforce.lv/piegādes nosacījumi

14. Pircējs izvēlas preču apmaksas veidu. PackForce Latvia piedāvā šādas maksāšanas metodes:

- maksājumu internetbankā (Paysera);

- rēķina samaksu ar priekšapmaksu trīs dienu laikā no tā saņemšanas brīža vai rēķina samaksu saskaņā ar noslēgto līgumu, ievērojot tajā noteikto maksājuma termiņu.

15. Ar priekšapmaksu apmaksātie pircēja pasūtījumi e-veikalā tiks apstrādāti darbdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, sākot ar maksājuma saņemšanas brīdi. Pēc plkst. 15.00 apmaksātie pasūtījumi tiks apstrādāti nākamajā darbdienā atkarībā no darba apjoma. Tas attiecas arī uz pasūtījumiem, kurus pircējs izvēlējies saņemt personīgi.

16. Uz līguma pamata izdarītie pasūtījumi e-veikalā tiks apstrādāti darbdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, sākot ar maksājuma saņemšanas brīdi. Pēc plkst. 15.00 apmaksātie pasūtījumi tiks apstrādāti nākamajā darbdienā atkarībā no darba apjoma. Tas attiecas arī uz pasūtījumiem, kurus pircējs izvēlējies saņemt personīgi.

17. Ja pircējam ir atlaižu kods, tas jāievada laukā “Kampaņas kods” akcijas spēkā esamības laikā. Pircējs spiež pogu “Apstiprināt”, lai tiktu piemērota akcijā norādītā atlaide.

18. Pēc vajadzības pircējs ievada papildinformāciju laukā “Papildu informācija”

19. Kad pircējs ir iepazinies ar e-veikala noteikumiem un tiem piekritis, viņš atzīmē lodziņu “Esmu izlasījis un piekrītu Noteikumi un Nosacījumi.”.

20. Pircējs spiež pogu “Pasūtīt”, lai iesniegtu pasūtījumu.

ATTEIKUMA TIESĪBU IZMANTOŠANA, PIRKUMA LĪGUMA ATCELŠANA, LĪGUMA NOTEIKUMIEM NEATBILSTOŠA PRECE UN PIETEIKUMU IESNIEGŠANA 

21. PackForce Latvia ir tiesības atcelt e-veikalā slēgto pirkuma līgumu bez jebkādām sankcijām un nesniegt pakalpojumu vai nepiegādāt pasūtītās preces, ja:

- preces ir izpārdotas;

- sistēmas kļūdas dēļ preču cena vai apraksts e-veikalā nav bijuši pareizi.

22. Ja PackForce Latvia nevar izpildīt e-veikalā iesniegto pasūtījumu, pircējs divu darbdienu laikā tiks brīdināts pa tālruni vai e-pasta adresi, kas norādīti pie pasūtījuma. Pircēja samaksātā priekšapmaksa tiks atgriezta trīs darbdienu laikā, ja vien ar pircēju nav panākta cita vienošanās.

23. PackForce Latvia ir atbildīga par līguma noteikumiem neatbilstošām precēm, ja neatbilstība pastāvējusi jau piegādes brīdī vai radusies divu gadu laikā pēc preču piegādes pircējam (patērētājam). Ja preces neatbilst līguma noteikumiem, pircēja (patērētāja) prasījums tiek risinātas saskaņā ar PTAL normām.

24. Ja precei radusies neatbilstība līguma noteikumiem, pircējam ne vēlāk kā divu mēnešu laikā jānosūta sūdzība uz PackForce Latvia e-pasta adresi  eshop@packforce.lv  vai jāzvana uz tālruni +371 8398529.

25. PackForce Latvia nav atbildīga par preču defektiem un neatbilstību līguma noteikumiem, kas radušies:

- pēc preču piegādes pircējam;

- neatbilstošas lietošanas un/vai apkopes dēļ;

- ikdienas lietošanas un dabiska nolietojuma dēļ;

- tīšu vai nejaušu pircēja radītu bojājumu dēļ;

- pēc nepilnvarotu personu veiktas apkopes vai labojumiem.

26. Pircējs (patērētājs) var izmantot PTAL paredzētās atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no pasūtījumā norādītās preces pirkuma 14 dienu laikā no preču piegādes.

27. Lai preces atdotu atpakaļ, pircējam jāiesniedz pieteikums par atteikšanos no preču iegādes. Veidlapa pieejama šeit: Atteikuma veidlapa. Pircējam jānosūta atteikuma veidlapa uz PackForce Latvia juridisko adresi Medema iela 7-16, Baloži, Ķekavas nov., LV-2112 vai e-pasta adresi  eshop@packforce.lv  ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. E-pastā jāietver informācija par atdodamajām precēm, pasūtījuma numurs un bankas konta numurs, uz kuru atmaksāt naudu. 

28. Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā atdodamajām precēm jābūt pilnīgām (jāsatur visi priekšmeti, kas bija preces iepakojumā), un tās nevar būt bojātas vai lietotas. Ja preces tikušas iegādātas akcijas laikā un tām ir bijuši pievienoti vēl citi izstrādājumi, pircējam ir jāatdod visas preces (viss saņemtais komplekts).

29. Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā par precēm samaksātā summa tostarp piegādes izmaksas, izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka pircējs izvēlējies piegādes veidu, kas nav PackForce Latvia piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, tiks ieskaitīta atpakaļ pircēja bankas kontā ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc pirkuma līguma atteikuma saņemšanas, ja PackForce Latvia pa šo laiku būs saņēmis attiecīgās preces. Pircējs, kurš izmantojis atteikuma tiesības, sedz ar preču atpakaļ atdošanu (nosūtīšanu) saistītās tiešās izmaksas.

30. Pircējs, kurš izmantojis atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Prece pārbaudes nolūkos lietojama tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt veikalā. PackForce Latvia var iesniegt pircējam attiecīgu pretenziju 30 dienu laikā pēc preces atdošanas, un pircējam ir pienākums kompensēt preces vērtības samazinājumu.

31. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

- prece tiek izgatavota pēc pircēja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;

- prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

- pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

- prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

- citos normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos.

32. Ja pārdevējs vai ražotājs precēm ir piešķīris papildu garantiju, attiecīgie noteikumi rakstveidā tiks izvietoti e-veikalā līdzās precei un garantija precei tiek piemērota atbilstoši normatīvo aktu prasībām. PackForce Latvia apņemas atbildēt uz pircēja (patērētāja) iesniegtu sūdzību 15 dienu laikā no sūdzības saņemšanas brīža, atbilstoši PTAL noteiktajam.

ATBILDĪBA

33. Par šo noteikumu neievērošanu PackForce Latvia ir atbildīga pircēja priekšā un pircējs ir atbildīgs PackForce Latvia priekšā par otrai pusei radītiem zaudējumiem tādos gadījumos un tādā apjomā, kā to paredz Latvijas Republikā spēkā esošie normatīvie akti.

34. PackForce Latvia nav atbildīga par pircējam radītajiem zaudējumiem vai preču piegādes kavēšanos, ja zaudējumus vai preču piegādes kavēšanos ir izraisījuši apstākļi, kas ir ārpus PackForce Latvia kontroles (tostarp preču piegādes kavēšanās trešās personas dēļ) un ko nav bijis iespējams paredzēt un novērst (nepārvarama vara).

35. Jebkuri strīdi, kas rodas starp PackForce Latvia un pircēju, saistībā ar preču iegādi e-veikalā tiek risināti sarunu ceļā. Pircējs apņemas sūtīt savas sūdzības uz PackForce Latvia jurisko adresi Medema iela 7-16, Baloži, Ķekavas nov., LV-2112, e-pasta adresi  eshop@packforce.lv , vai zvanīt uz tālruni +371 8398529. Ja vienošanās netiek panākta, pircējam ir tiesības vērsties ar prasību Latvijas Republikas tiesā. Pircējam, kurš atbilst patērētāja statusam, bez tam ir tiesības vērsties:

- Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā;

- pie patērētāju ārpustiesas strīdu risinātāja, ja attiecīgajā jomā tāds ir izveidots;

- Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā patērētājam sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams sasaukt Patērētāju strīdu risināšanas komisiju strīda izskatīšanai.

36. Lai risinātu strīdus, kas radušies Eiropas Savienības dalībvalstīs, pircējs (patērētājs) var izmantot platformu strīdu izšķiršanai tiešsaistē https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show.